Tuesday 14 November 2017

Hirose forex review


Recenzja Hirose Financial UK Witaj Proszę unikać handlu z hiroseuk, ponieważ są świetnymi oszustami oszustów. To mam z nimi doświadczenie. 1. Rozszerzają spread, czasem przekraczają 300, nie ma to miejsca w przypadku innych brokerów, gdy ktoś wprowadził cenę TP do swojej Sprzedaj lub Kup (Bid lub Pytaj). Kiedy złożysz skargę, otrzymasz odpowiedź, że była sesja prasowa. 2. Spread nie jest tym, co pokazano na MT4, na przykład EurGbp ma 10, ale gdy ktoś złożył Bid lub Ask (Sprzedaj lub Kup), będzie on o 7 cyfr wyższy niż określony spread, co oznacza, że ​​będzie to 17 zamiast 10. Odpowiadają również, że jest to zmienna, gdy nie jest zmienna, ale musi być ustalona, ​​jak pokazano na zegarku rynku MT4. 3. Zabezpieczenie nie jest w pełni aktywne, nawet domyślnie jest dozwolone. Dalszy wybór, chcesz zyskać lub stracić. Tagi: Hirose Financial UK opinie Dwi Randhy W 2 lata Razem 1 rok z tym brokerem Menurut gue nih broker bling bagus deh. Tagi: Hirose Financial UK opinie REPUBLIKA CZESKA Petr Hu 24 września 2017 3 lata Razem 1rok z tym brokerem Ten broker jest naprawdę dobry i niezawodny. Tagi: Hirose Financial UK recenzje Indonezja, slamatch 2 września 2017 2 lata na żywo Razem około 6 miesięcy z tym brokerem Tagi: Hirose Financial UK recenzje Indie, Jerry 21 listopada 2017 5 lat Razem Tylko testowanie z tą platformą brokera wydaje się być interesujące i potrzebuje trochę czasu, aby dobrze się orientować. Lepsze niż MT4. Niedługo zaktualizuje tagi: Hirose Financial UK recenzje Indonezja, Jaka 27 września 2017 2 lata Łącznie 2 miesiące DEMO i 9 miesięcy LIVE z tym brokerem Nie platforma MT4, więc potrzebujemy kilku rzeczy do nauczenia się. Ale bardzo zadowoleni z ich małych spreadów i szybkiego wykonania. Tagi: opinie Hirose Financial UKHiroseUK (Hirose Financial UK Ltd.) Recenzja Odwiedź stronę Po normalnej sesji handlowej dostałem dwa dziwne ruchy na moje konto handlowe: 438126 20170416 05:58:05 DepositWithdrawal 0,00 0,00 - 319,24 438342 20170416 08:40:56 WpłataOdbiór 0,00 0,00 1,61 Zaskoczony, napisałem do nich e-mail z pytaniem, co to było. Dopiero w nocy otrzymałem codzienne potwierdzenie z tymi samymi wypłatami i bez żadnych innych wyjaśnień. Dopiero po kilku godzinach otrzymałem tego e-maila: Szanowny Panie Szanowny Panie, w dniu wczorajszym wieczorem o godzinie 10:45 pm (GMT) upłynął okres czasu o godz. 22:45 (dziś rano na MT4). W konsekwencji wszystkie transakcje zostały anulowane. Efektem netto jest to, że Twoje konto zostało skorygowane (zarówno dla wygranych, jak i przegranych pozycji w tym czasie), aby odzwierciedlić punkt tuż przed 22:45 po południu (01:45 rano tego ranka). Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane i mamy nadzieję, że ta sytuacja nie powtórzy się. Z poważaniem, Hirose Financial UK Ltd. 27 Austin Friars, Londyn EC2N 2QP Strona internetowa: hiroseuk Email: infohiroseuk Tel Lokalne: 0800 860 0923 Tel International: 44 (0) 20 7614 3580 FAKS Lokalny: 0800 860 0924 FAX International: 44 800 860 0924 W przypadku innych e-maili próbowałem przekonać ich, że nie jest to uczciwe i nadal odpowiadali na pytania takie jak: Ze względu na błąd cenowy wszyscy klienci, którzy handlowali w tym okresie, mieli uregulowane konta. Dotyczy to również uczciwości, w której klienci ponosili straty. Właściwie walczę z nimi, ponieważ chcę poprawić moje statystyki, i napisałem je: obawiam się, że nie zrozumiałeś mojego znaczenia. Rozumiem, że nigdy nie oddasz mi tych pieniędzy, proszę tylko, abyś zmodyfikował te ruchy: nie było to wycofanie. Wycofanie faktycznie oznacza zysk, a nie było. Tak więc, proszę, wycofaj te wypłaty z nowego finansowania, a następnie odbierz je ponownie jako stratę, ponieważ moje statystyki również wymagają korekty. Nie mogę rozmawiać przez telefon, mój angielski nie jest wystarczająco dobry. Czekam na potwierdzenie e-mailem, kiedy wykonasz dwie kolejne korekty (na wejściu i wyjściu). Sądzę, że są zbyt nieświadomi, powierzchowni, płytcy i nieostrożni, by pomóc mi i wielu innym klientom. Trzymaj się z dala od nich. To jest moja sugestia. Kozmetiki saloni od sušení su prestiji biti mjesto gdje se dolazi samo na tretman, a zahtijevi klijenata sve su vei. Svakom svom klijentu posveujemo se sa posebnom panjom, podiui na taj nain i ljestvicu Vaih oekivanja. Oslukujemo sve Vae potrebe i elje i uvodimo novitete sukladno njima. Sretni smo kad ste Vi sretni Używasz przeglądarki Internet Explorer 8.0 lub starszej do przeglądania stron internetowych. Ze względu na zagrożenia bezpieczeństwa i brak wsparcia dla standardów internetowych ta strona internetowa nie obsługuje Twojej wersji IE. Zmień wersję na nowszą, by w pełni cieszyć się tą witryną i resztą internetu. Po aktualizacji wróć i będziesz mógł zobaczyć naszą stronę. Kopia praw autorskich 2017. Hotel Pastura. Wyszukiwarka europejskiego BtoB>> Toni Informatika LTD

No comments:

Post a Comment